نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

استوری چیست؟
استوری اینستاگرام یک قابلیت جدید در اینستاگرام برای به اشتراک گذاری لحظات شاد با سایر کاربران اینستاگرام می باشد و نزدیک جایگزین ویدیوهایی شد که مدت زمان زیادی را از کاربران برای آپلود می گرفتند. استوری در حقیقت یک سرگذشت کوتاهی است که به وسیله فیلم و تصاویر گفتار می شود شما با استوری می توانید تمام اتفاقاتی که در طول ۲۴ ساعت رخداد می افتد را به فالوورهای خود نشانه دهید. با مشاهده استوری ، فالوورهای شما شاهد اتفاق های افتاده شده در درازا ۲۴ ساعت هستند.

آیا می دانید که امروزه استوری به عنوان یک دست موزه چیره دست برای تبلیغات، شناسایی محصولات و افزایش تعامل کاربران در توسعه کسب و کار های اینستاگرامی تبدیل شده است ؟ و بازدید استوری الی چه بی گمان اهمیت دارد؟

انواع استوری اینستاگرام
استوری اینستاگرام
استوری لایو (Live)
به محض آغاز لایو استوری کلیه فالوور های پیج از استوری شما باخبر می شوند. لایو استوری در اصل یک ویدیو است که حداکثر ۲۴ ساعت سررسید داشته و شما می توانید در این مدت بصورت زنده فیلمی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هر شخصی که در آن لحظه لایو شما را نگریستن نماید، می تواند به استوری شما پیوسته، و در ارتباط با آن عقیده دهد. بعد از اینکه فردی عقیده خویش را تایپ و ارسال نمود، شما می توانید در لحظه استجابت ایشان را بدهید.

حتما بخوانید : ارسال ویدئو طولانی در استوری اینستاگرام

استوری نرمال (Normal)
در استوری نرمال شما توانا هستید تا از میانی تصاویری که در نگارخانه خویش دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خویش می گیرید را با دیگران به اشتراک بگذارید. علوه بر عکس می توانید ویدیویی که از قبل در گالری خویش دارید یا در لحظه فیلم برداری می نمائید، را داخل استوری خویش با سایر فالوورها اشتراک گذاری کنید.

استوری بومرنگ (Boomerang)
اگر می خواهید چندین عکس را به هم بچسبانید و به صورت گیف انیمیشن آن را با فالوورهای پیج خود به اشتراک بگذارید، از استوری بومرنگ کاربرد کنید.

استوری ریوایند (Rewind)
خرید فالوور فوری
این استوری فقط برای ارسال فیلم استعمال دارد. به این صورت که شما فیلمی کوتاهی (حداکثر ۲۰ ثانیه) گرفته و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارید. زمانی که فیلم شما توزیع شود، از پایان به پیش درآمد پخش می شود و این روند پیوستگی خواهد داشت.

استوری هندزفری (Hands-free)
استوری هندزفری دقیقا امثال استوری ریوایند می باشد با این تفاوت که نمایش فیلم از ابتدا به خاتمه بوده و تکرار می شود.

چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم؟
همانگونه که می دانید، قابلیت گذاشتن استوری در دو ورژن (نسخه) پایان اینستاگرام موجود می باشد. پس پیش از هر اقدامی، از بروز بودن اپلیکیشن اینستاگرام مطمئن شوید.

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام
برای گذاشتن استوری در اینستاگرام مراحل زیر را سپریدن دهید :

گذاشتن استوری در اینستاگرام

روی Your Story بزنید

گذاشتن استوری در اینستاگرام
سپس در صفحه جدیدی که برای شما ظاهر می شود، یکی از انواع استوری را برگزیدن کنید. (برای تغییر گونه استوری به چپ و راست بکشید)

برای آغاز انواع استوری روی دکمه دایره ای بزنید تا استوری شما آغاز شودقبل از ارسال استوری، می توانید با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام، بر روی عکس یا ویدیوی خود، متن یا شکلک بگذارید.

استوری اینستاگرام
شما سه دکمه مشاهده می کنید. توضیح دکمه ای که با فلش سفید و نوشته Next مشخص شده است: با استفاده از این دکمه می توانید استوری خود را برای شخص یا اشخاص ویژه یا منتخب خویش ارسال کنید. توضیح دکمه ای که با فلش زرد و نوشته Your Story مشخص شده است: برای ارسال استوری از این دکمه کاربرد می کنیم. پروا نمائید که با زدن دکمه فوق، استوری شما برای کلیه فالوورهای پیج اینستاگرامتان قابل مشاهده می باشد. روشنگری دکمه با پیکان قرمز و نوشته Save : با زدن این دکمه استوری شما ارسال نشده ولی در گالری و در پوشه اینستاگرام اندوخته می گردد.

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام به چهره زنده (live)
ارسال ویدئو زنده از خاصیت های اصلی و جذاب استوری اینستاگرام است. در این ویژگی کاربران شما می توانند اتفاقات روزمره شما را به صورت زنده تماشا کنند. اما چگونه می طاقت از قابلیت live استوری بهره‌گیری کرد؟

گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت زنده پیشه سختی نیست. برای گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت لایو لازم است پس از پرکار شدن دوربین گوشی خود ، تعدادی گزینه زیر گوشی خویش تماشا خواهید کرد. در بین گزینه های موجود گزینه Live را انتخاب کنید. و دکمه Start Live Video را تنگنا دهید. پس به این چهره فرآیند استوری لایو اینستاگرام شما آغاز خواهد شد.

استوری اینستاگرام
افزودن فیلتر به عکس و ویدئو در استوری
استوری اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد. که گرد از این قابلیت های افزودن فیلتر عکس و ویدئو بر روی عکس ها و و یدئوهای منتشر شده در استوری است. تنوع فیلترها در استوری بی گمان به متنوعی فیلترها در ارسال پست اینستاگرام نیست. اما با این حال با به کارگیری این فیلترها می توانید جذابیت استوری اینستاگرام خود را دو چندان کنید. برای جابجایی و تماشا گونه ها فیلترها در استوری می توانید انگشت خود را بر روی فیلترها به سمت راست و چپ بکشید.

گذاشتن استوری اینستاگرام

استوری ( Stories) اینستاگرام چیست؟

فعال سازی فیلترهای چهره در استوری اینستاگرام
فیلترهای چهره یکتا از ویژگی های جذاب اینستاگرام می باشد.این فیلترهای نیز در هنگام قراردادن یا استوری در اینستاگرام نیز در دسترس شما خواهد بود. این تکنیک با به کارگیری فناوری هوش مصنوعی توانا به تشخیص چهره شما به صورت اتوماتیک است. با به کارگیری این تقدیر شما می توانید فیلترهای جذابی را به صورت چهره خویش اضافه کنید. از خاصیت های اصلی فیلترهای صورت این است که شما می توانید قبل و یا اثناء فیلم گرفتن به چهره خویش اضافه کنید.

بهترین ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام
نکته ای در باره شیوه ارسال استوری :
در قسمت تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام شما می توانید تنظیمات پیش فرض برای استوری را تماشا و یا تغییر دهید. برای مثال تعیین کنید که استوری شما برای چه کسانی غیر قابل تماشا باشد. یا بازخورد خویش را از چه افرادی بگیرید… امیدواریم که مطلب فوق، تعلیم مناسبی در ارتباط با روش ارسال استوری در اینستاگرام به شما داده باشد. از شما تقاضامندیم درصورتی که مطلب فوق را مفید می دانید، آن را با سایر رفقا خود در شبکه های اجتماعیتان به اشتراک بگذارید. با سپاس و آرزوی شادکامی برای شما.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: